reklama
český jazyk
Komentář: Krabička poslední záchrany do voleb: Manuál dobrých slov
Jan Lipold
Komentář: Cimprlich ve spárech velociraptora. Jazyková hlídka číslo 11
Jan Lipold
Komentář: Cimprlich: Špička ledovce je jen onou příslovečnou třešničkou na dortu
Jan Lipold
Komentář: Cimprlich: Jazykovou hlídku realizujeme formou nákupu v Ikei. Ó, šuplíku!
Jan Lipold
Komentář: Cimprlich: Huba je o tom, pořádně ji otvírat. Jazyková hlídka je na cestě od zubaře
Jan Lipold
Blog: Blog: "Té ojetiny už se nedotknu!" Neomluvy se v politice stávají jazykovou zvyklostí
Jana Valdrová
Komentář: Cimprlich: Liberální lečo jde do voleb s bramborem a výpečky
Jan Lipold
Komentář: Cimprlich: Jazykové libido na maximu. Hrajeme slovní fotbal
Jan Lipold
Komentář: Vlastenectví, slušnost, svoboda. Braňme slova, aby mohla dělat svou poctivou práci
Jan Moláček
Komentář: Cimprlich: Historky z benefitů. Jazyková hlídka vyrazila na nákupy
Jan Lipold
Komentář: Cimprlich: Fenomén jazykových hlídek se vymkl kontrole
Jan Lipold
Blog: Blog: Juchelkova mateřská aneb Co nás nenaučili v hodinách češtiny
Jana Valdrová
Komentář: Cimprlich: Zdravý rozum zvítězil, farmář byl diskvalifikován. Jazyková hlídka
Jan Lipold
Komentář: Cimprlich: Zadostiučinění darmožroutů. Jdeme po kvalitě!
Jan Lipold
Komentář: Cimprlich: Čeština pro natvrdlé. Poprvé držíme jazykovou hlídku
Jan Lipold
Komentář: Politikář: Parlament slaví díkůvzdání za volby. Porcuje kočkopsa
Jan Lipold
Komentář: Chybějící čárka rozhodne volby, bez ní líp nebude. Kampaní zmítá český jazyk
Jan Lipold
Komentář: Z pravičáka neomarxistou snadno a rychle. Jazyk nemá rád nezaměstnaná slova
Jan Moláček
Komentář: Jazykový zákon? Zavřít hranice češtiny dává ještě menší smysl než domobrana na Šumavě
Jan Lipold
Komentář: Tykání v Lidlu dává smysl, asi jako když Zeman tyká Sobotkovi
Jan Lipold
Předchozí
2
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama