doprava

Silnice à la Klaus: Pryč s kruhovými objezdy a retardéry, já jedu!
Martin Fendrych
Martin Fendrych

Silnice à la Klaus: Pryč s kruhovými objezdy a retardéry, já jedu!

Klaus junior uvázl v minulosti. A další politici s ním. Jejich představy se možná líbí rozhněvaným bílým mužům, mladým ale nepřinášejí nic dobrého.
Blog: Praha bez Blanky? Bez rozvoje veřejné dopravy bude hůř
Pražskej blog
Pražskej blog

Blog: Praha bez Blanky? Bez rozvoje veřejné dopravy bude hůř

Potřebuje někdo ještě další důkaz o o tom, že nové silnice generují nový provoz? Jsme v pasti: když se Blanka vypne, stávající ulice auta nepojmou.
Sleva šest miliard nebude zadarmo. Babiš zrušil demisi a nedůvěru, ztratily smysl
Jan Lipold
Jan Lipold

Sleva šest miliard nebude zadarmo. Babiš zrušil demisi a nedůvěru, ztratily smysl

75procentní sleva na jízdném ve veřejné dopravě je příkladem účelového opatření, jaké vláda bez důvěry dělat nemá.
Letní úvaha ekoteroristy: Klimatizuje si zaparkované auto. Propíchat mu gumy?
Martin Fendrych
Martin Fendrych

Letní úvaha ekoteroristy: Klimatizuje si zaparkované auto. Propíchat mu gumy?

Za sedm měsíců jsme vyprodukovali více oxidu uhličitého, než mohou oceány a lesy pohltit, porazili víc stromů, než Země dokáže za rok nabídnout.
Tomáš Sedláček: Kázání o zakázání segwayů
Tomáš Sedláček

Tomáš Sedláček: Kázání o zakázání segwayů

Segwayisté mohli v Praze podléhat stejné regulaci jako cyklisté. Místo toho se aplikuje ten nejtupější civilizační pohyb: zákaz.
Musí chodec v noci svítit, aby přežil? Co vy na to?!
Blogy a názory

Musí chodec v noci svítit, aby přežil? Co vy na to?!

Reflexní prvky na oblečení zachraňují životy. Měly by být proto povinné?
Lepší, nebo horší? Napište nám o své zkušenosti s MHD!
Blogy a názory

Lepší, nebo horší? Napište nám o své zkušenosti s MHD!

Jak ovlivňuje nová podoba dopravy v metropoli váš život?
Už ne 50. Vyplatí se zpomalit ve městech na třicítku?
Jan Lipold
Jan Lipold

Už ne 50. Vyplatí se zpomalit ve městech na třicítku?

Rychlost třicet kilometrů za hodinu vypadá směšně. Ale zvykli bychom si, nebo ne?
Diskutujte: Kdo může za to, že nejely vlaky a autobusy
Libor Stejskal
Libor Stejskal

Diskutujte: Kdo může za to, že nejely vlaky a autobusy

Vláda ztratila kontakt s realitou, tvrdí jedni. Odboráři nerozumí demokracii, míní druzí
Chcete platit pokuty podle toho, kolik vyděláte?
Libor Stejskal
Libor Stejskal

Chcete platit pokuty podle toho, kolik vyděláte?

Ve Finsku a Švýcarsku platí majetní řidiči více. Co brání, aby to fungovalo i u nás?
Jan Lipold
Jan Lipold

Etická výchova fotbalem. Fair play si nechte na koledu

Fotbalista slíbil, že se polepší a nebude mluvit pravdu. Tiger civí.  Zprávy o páté.
Nulová tolerance alkoholu. Zvyšuje bezpečnost dopravy?
Zdeněk Mihalco, mih

Nulová tolerance alkoholu. Zvyšuje bezpečnost dopravy?

Diskuse čtenářů v blogu bývalého ministra dopravy Petra Bendla
Jan Lipold
Jan Lipold

Sovětský model po česku: Přísná vrchnost, poslušný lid

Policejní šikana řidičů a neštěstí na eskalátorech mají kupodivu leccos společného.
Blogeři o šrotovném: Pomoc v recesi, nebo populismus?
Libor Stejskal
Zdeněk Mihalco, Libor Stejskal, stk, mih

Blogeři o šrotovném: Pomoc v recesi, nebo populismus?

Michl, Sobotka, Špicar, Havel a další o opatření vetovaném prezidentem
Blogeři o opatřeních vlády: Šrotovné, či odečtení DPH?
Zdeněk Mihalco, mih

Blogeři o opatřeních vlády: Šrotovné, či odečtení DPH?

Je možnost odečtení DPH na nákup nových aut pro podnikatele vhodným protikrizovým opatřením?
Jak byste změnili dopravní předpisy vy? Napište nám
Red DOM

Jak byste změnili dopravní předpisy vy? Napište nám

Bodový systém a přísnější tresty pro řidiče platí rok
Milan Šimonovský

Šimonovský o mýtném a moudré babičce

Zřízení poslanecké vyšetřovací komise je nepochybně jedna z cest, jak se dobrat pravdy.