Martin Fendrych Martin Fendrych | Komentáře
20. 1. 2016 12:25

Společnost krásného, zdravého monosexu. Právo na masturbační budky pro muže i ženy

Společnost Hot Octopuss v New Yorku otevřela masturbační budku. Máme přece právo neomezovat své singl potřeby.
GuyFi budka, dříve telefonní budka, v New Yorku. Nabízí mužům antistresovou intimitu za závěsem.
GuyFi budka, dříve telefonní budka, v New Yorku. Nabízí mužům antistresovou intimitu za závěsem. | Foto: Hot Octopuss

Pokrok nezastavíš. Mužskou touhu nezastavíš. A sex jako zaručený poutač pozornosti stále zabírá. Světovou pozornost vzbudila společnost Hot Octopuss, která vyrábí sexuální "hračky" (rozuměj pomůcky), když v New Yorku na Manhattanu "vztyčila" (erected, jak uvádějí anglicky psaná média) takzvanou masturbační budku. Přesně řečeno předělala telefonní budku na intimní prostor pro muže.

Pokud by to celé bylo jenom jako, kamufláž firmy, i tak to dokonale funguje, protože pozornost médií a sociálních sítí byla upoutána na něco, co se nás "bytostně týká", co totálně prožíváme.

Na budce je nápis GuyFi. Má černý závěs, je jenom pro pány (diskriminace), uvnitř máte k dispozici židli a notebook, který je připojen na wifi s vysokorychlostním připojením. Budku, podle dostupných zpráv, navštívilo hned první den okolo sta mužů. V USA je nelegální masturbovat na ulici, takže zařízení asi nebude mít dlouhého trvání.

Společnost Hot Octopuss na svých stránkách inzeruje, že GuyFi budka nabízí kýžené uvolnění přepracovaným newyorským mužům. Uvádí, že podle průzkumu Time Out (průvodce městy jako New York) skoro čtyřicet procent Newyorčanů masturbuje v práci, aby se zbavilo stresu.

Je to snaha pobavit se, užil jsem si pocit školáka chyceného s cigaretou za školou, říká autor kreseb Bohumil Fencl.
3:40
Je to snaha pobavit se, užil jsem si pocit školáka chyceného s cigaretou za školou, říká autor kreseb Bohumil Fencl. | Video: Filip Horký

Firma předvedla mazaný marketingový tah. Upoutala nebývalou pozornost lehkou provokací. Zřejmě jí to pomůže prodávat její produkt Guybrator (vibrátor pro muže), který, jak sama uvádí, tvrdě pracuje na tom, aby bylo zmenšeno stigma, jež se, zřejmě neprávem, váže na mužské sexuální hračky.

Jenomže GuyFi budku můžeme vnímat i v hlubším kontextu. Marketingový trik se vedle sexu odkazuje na jinou naši posedlost, tedy na průzkumy veřejného mínění. Strašně rádi se zkoumáme, pozorujeme, jsme nadšení další "vědeckou", "podloženou" zprávou o tom, jací jsme, co potřebujeme, bez čeho nemůžeme existovat. Čím víc procent dotázaných se shodne, tím větší váhu má jakýkoliv nesmysl.

Můžeme tušit, že takový průzkum by se dal možná s dost podobným výsledkem provést i v Praze, Berlíně, Paříži, Budapešti, dokonce i ve Varšavě. Sex se stal veletématem, mnoho mužů i žen, teenagerů ho neustále "řeší", prožívá, baví se o něm. A zároveň je ve společnosti mobilů a notebooků (v GuyFi budce musí být notebook, je tam mnohem víc namístě než dejme tomu najatá prostitutka, která by se tam předváděla nahá, být uvnitř dost místa) nějak zvláštně těžké se osobně seznamovat, navázat osobní vztah.

Iluze vztahu, iluze sexu

Ve společnosti osamělých, oddělených a práci či studiu se oddávajících mužů a žen pak zjevně autoerotika hraje mnohem větší roli. Kreativně byl vytvořen průmysl autosexu, sex už nepotřebuje dva lidi, stačí jeden, který je ovšem dobře vybaven, mechanizován, probíhá postupná mechanizace a monogendrizace sexu. Žijeme v societě, kde se rozvod stal naprosto normální, běžnou věcí. Být jednou, dvakrát, třikrát rozveden? No problem. Jenže rozvody vytvářejí osamělé jedince, kteří se utíkají k "samohaně", jak se masturbaci kdysi říkalo. (Dnes je to výraz nekorektní; jakápak pohana?)

Soupeření v erotickém průmyslu bylo divoké, byly tam fyzické likvidace a mrtví v nočních klubech, tvrdí vlastník erotických domén Anastasov.
26:31
Soupeření v erotickém průmyslu bylo divoké, byly tam fyzické likvidace a mrtví v nočních klubech, tvrdí vlastník erotických domén Anastasov. | Video: Martin Veselovský

A pak je tu ještě jeden velmi moderní, západní aspekt. Něco jako "právo na štěstí", takže i právo na sex. Jedinci už nejsou vychováváni, aby se omezovali, aby se hlídali, aby se kontrolovali, ale aby si užívali. Nevaž se, odvaž se! A tak se stáváme společností, která si "nedokáže pomoct", nedokáže se dostatečně ovládat, nechává své dříve skryté touhy propuknout a průzkumy veřejného mínění, případně nějakými vědeckými studiemi, je utvrzována, že na tom není nic divného, má to tak většina, je to normální, má to tak být.

K tomu další faktor: městské society, úřední, firemní society, duševně pracující muži a ženy jsou přeplněni fyzickou energií, kterou ovšem potřebují vybít, zbavit se stresu. Sem se vejde autoerotika. Původně, kdysi v dávnověku, byl sex čistá vztahovka, dva lidi to spolu dělali, protože k sobě byli pudově či citově vábeni. Dnes, kdy nás vztahy brzdí, komplikují kýženou jednoduchost, rychlost, se sex posouvá do intimity jednoho, do GuyFi budky.

Neměli bychom požadovat, aby v Praze a Brně byli KlukMast budky okamžitě zřízeny? Neměla by Evropská komise zavést povinnost umožnit jednotlivci, aby se kdykoliv a kdekoliv mohl "uvolnit", aniž by ovšem prudérnější jedince ze staré školy veřejně pohoršoval? A co s tou genderovou nevyvážeností? Proč by takové přátelské boudičky nemohly vzniknout i pro ženy? Jsou snad něco méně?

Máme právo být společností krásného, zdravého, kdykoli přístupného monosexu. Inovační nabídka: v budkách by měly být k dispozici 3D videa a 3D brýle. Iluze má být dokonalá.

 

Právě se děje

Další zprávy