reklama
 
 

Teď přijdou křtiny. Paroubek zvyšuje na 10:0.

21. 1. 2010 14:45
Paroubkovi mají předvolební image. Jako z reklamy na novomanželskou půjčku.

Ve čtvrtek ve čtvrt na jedenáct přistál v českých redakcích zásadní e-mail. PR agentura Médea v něm oznámila, že v sobotu odpoledne budou křtiny. Tříměsíční holčičky. Příjmením Paroubkové. Tak proto!

Dozvídáme se, že půlhodinový obřad bude mít běžnou církevní část, liturgii, vlastní křest a dva varhanní vstupy. "Slavnostního okamžiku se zúčastní nejen nejbližší obou manželů, ale i přátelé z osobního a politického života," hází návnadu mediální konzultanti. Kdo půjde za kmotra, je zatím překvapením. Kmotr? Možná by se dalo využít, že... Ale ne, to ne, nechme poťouchlých spekulací. Přijďte, pokud máte pozvánku, a kmotry uvidíte.

Volební preference oranžových a modrých se po sobotě ještě víc vzdálí. Jaké je lednové skóre?

Jeden předseda se konečně začal rozvádět, ale bude to ještě trvat a bolet. Příští stání je plánované na konec února, to už podél silnic vyraší první billboardy, poslové volebního jara.  

Čtěte také: Blog Petry Paroubkové o nepřejícných novinářích

Druhá rodina vypadá jak z reklamy na novomanželskou půjčku. Televize ukázala, jak manželé vrkajíce grilují buřty. Paní Petra, na retušované fotografii ještě krásnější, vypráví, jak bude ve volební kampani stát muži po boku, navíc na to budou holky hned dvě, a má na mysli malou Margaritku, přece tu, která teď podstoupí křest. A bude husitkou po tátovi, píše Blesk, voliči nejčtenější noviny. Ano, volební kampaň začíná v sobotu u svatého Mikuláše na Staroměstském náměstí. Zatím je to 10:0 pro Paroubka.

Nic si nenamlouvejme. O výsledku líté show, která se bude přetahovat o milion nerozhodnutých voličů, stejně rozhodnou obrazy a symboly, maximálně slogany. Ne na sliby přepracované myšlenky partajních mozkových trustů. Mediální obraz je základ, proto o něm koneckonců píšeme.

Paroubka to jeho poradci naučili lépe. Pochopil, že tisku musí ukázat i trochu toho soukromí, když už si ho tak pěkně uspořádal. S kočárkem se nechá vyfotografovat, netluče novináře jako Topolánek. Po dovolené u přítele Fica jeho lidé oznámí, že předseda zaplatil 792 eur, přičemž faktura je zájemcům k nahlédnutí. Tak se to dělá. Zlaté pravidlo Lidového domu: žádné jachty. Nemlaskat. Přinejmenším do voleb.

Paroubkovi pootevřeli své soukromí. Zatím mají nad věcí kontrolu, jsou z toho obrázky jak ze žurnálu. „Jak si to užíváte?" Až jim novináři položí nějaké kousavější otázky, možná rychle vypadnou z role. 

autor: Jan Lipold | 21. 1. 2010 14:45

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama