Ocenění je udělováno nejlepším značkám na trhu, přičemž mezi hodnotící aspekty, podle nichž se rozhoduje, kdo cenu dostane, patří prestiž, inovace, budování značky. Ocenění dává důraz na atraktivitu, pověst značky a pomyslně ji tak upřednostňuje před ostatními společnostmi v daném okruhu.
Díky udělení pečeti má deník Aktuálně.cz možnost se zúčastnit celostátního průzkumu Gfk, který se soustředí na zjišťování bližších potřeb zákazníků.
Pečetí Superbrands 2013 byly ohodnoceny další firmy, například Hornbach, ETA, Chiquita, Evropa 2, Allianz, dm drogerie, AVON a další.
Od začátku roku byly Aktuálně.cz a deník Insider, ať už spolu nebo každý zvlášť, partnery na několika akcích.
Aktuálně.cz bylo partnerem prestižní Internet Advertising Conference (IAC), kde vystoupil obsahový ředitel Centrum Holdings Jakub Unger s přednáškou o budoucnosti zpravodajství.
Ve foyer konferenčního centra jsme prezentovali deník Insider. Účastníci konference mohli získat dárky v tombole, soutěžilo se o předplatné Insideru, voucher na školu smyku a další zajímavé ceny.
Událostí, kde jste mohli vidět i generálního ředitele Centrum Holdings Andrease Demutha, byl NetClub. Odpovědi Andrease Demutha si můžete poslechnout na následujícím videu.
Příklad z kultury: Aktuálně.cz bylo partnerem festivalu Aerofilms, který se uskutečnil v Paláci Akropolis.
Během roku budeme k vidění také například na TEDxPrague nebo na festivalu Český Krumlov, na který bude možné získat volné vstupenky prostřednictvím soutěže, která se připravuje.
Tak si nezapomeňte hlídat sekci Kultura-soutěže, ať se i vy můžete festivalu zúčastnit.
Vaše redakce