Musím se ale přiznat, že i když se snažím, tak pokud by se sečetlo nedodržení různých nesmyslných značek, tak bych už o řidičák dávno přišel.
Proč musí být v každé zatáčce omezení rychlosti a to někde i 300 m před ní a nebo v polích, kde žádná obec ještě není, to už může být 50 všude. Je to horší a horší. Řidič přece snad musí rychlost přizpůsobit daným podmínkám, podle mě by mimo obec žádné omezovací značky být nemusely, ale jen doporučující (auta jsou různá a počasí je taky různé), za to, že se řidič v zatáčce převrátí, je vinen on sám a ne to, že tam není určitá značka.
Katastrofou je přejetí plné čáry (proč to není nějak rozděleno - důvody přejetí)? Jsou situace, kde je plná čára velmi nesmyslná a já jsem třeba nucen jet za něčím pomalým i několik kilometrů. Je snaha vše zregulovat tak, aby se na řidiči nic neponechalo. V létě jsem byl ve Francii a tam se mi značení zdálo o mnoho lepší.
Zajímavé jsou značky, které připomínají, že něco trvá.
Ladislav Křivský, Úpice, odborný pracovník