reklama
 
 

Aktuálně.cz 2015. Proč se měníme a co jsme pro vás připravili

9. 9. 2015
Foto: Aktuálně.cz
Šéfredaktor Aktuálně.cz Pavel Tomášek představuje novinky v obsahu i vzhledu našeho webu, které jsme spustili ve středu 9. září.

Vážené čtenářky, vážení čtenáři,

přicházíme za vámi s novou podobou Aktuálně.cz.

Čeho jste si zřejmě všimli okamžitě, to je upravená hlavička webu a přeuspořádání prvků na úvodní stránce www.aktualne.cz.

To, co vidíte na první pohled, ale nejsou důvody, proč jsme pro vás inovaci Aktuálně.cz chystali.

Při více než půlroční přípravě jsme byli vedeni dvěma hlavními motivy.

Chtěli jsme vyjít vstříc měnícím se potřebám vás, našich čtenářů. Máme k ruce velmi přesné nástroje, které pro nás měří, kdy a jak dlouho nás čtete. A díky tomu víme, že za poslední rok se vaše návyky proměnily snad nejvíc za téměř deset let, co pro vás Aktuálně.cz připravujeme.

Jelikož čím dál tím víc z vás nás čte na mobilech, soustředili jsme se intenzivně právě na zobrazení zpráv v mobilních zařízeních. Věřím, že přicházíme s úpravou, která čtení zpráv na mobilech usnadní, zpříjemní a především zrychlí.

Mobilní verze Aktuálně.cz vám nově hned napoprvé načte obsah třiceti nejdůležitějších a nejnovějších zpráv.

Nemusíte tak čekat a trnout, zda se vám to nejpodstatnější z vámi vybrané zprávy zobrazí, než vlak vjede do tunelu či jinak ztratíte signál. Prostě si jen vybíráte, co vás zajímá, a ťuknutím na zprávy čtete a čtete.

Druhý důvod k inovaci: chtěli jsme zvýraznit a podtrhnout ty vlastnosti a stránky Aktuálně.cz, které považujeme za nejsilnější.

Rychlý, spolehlivý, srozumitelný, ke čtenáři vstřícný zpravodajský servis. U každé delší zprávy vám na úvod nově nabízíme souhrn toho nejpodstatnějšího, co obsahuje. Garantujeme vám, že jeho přečtením se dozvíte to skutečně nejdůležitější a dáváme vám šanci jít rovnou na další zprávu (nebo zůstat v článku a pokračovat čtením podrobností). Během pěti minut tak máte šanci si přečíst třeba deset zpráv a být stále v obraze.

Nechceme vám ale nabízet pouze „holé zpravodajství“, můžete se spolehnout, že vám ke každé důležité zprávě nabídneme i souvislosti, že vám řekneme nejen to, co se stalo, ale také proč se to stalo. Dáme prostor vyjádření expertů, nabídneme rychlý a zasvěcený komentář, odhalíme důležitá fakta stojící v pozadí.

A v neposlední řadě – jsme si vědomi, že u některých zpráv je obrázek víc než řada slov. Budeme vám tedy každý den nabízet původní fotoreportáže, interaktivní grafické speciály a exkluzivní videa. Díky nim si s námi budete moci udělat lepší obrázek o světě.

Nové Aktuálně jsme připravovali s cílem, abyste se k tomu, co dělá naše zpravodajství cenným a unikátním, dostali snáze, rychleji a pohodlněji. Abyste získali rychlý zpravodajský přehled, přečetli si důležitý kontext, který zprávy osvětluje, a prohlédli si kvalitní multimédia. Samozřejmě včetně videí na Aktuálně.tv.

Věřím, že se nám úprava Aktuálně.cz povedla a že ji pro sebe shledáte užitečnou.

Budeme rádi, pokud nám dáte vědět svůj názor – zde v prostoru pro vzkazy nebo v diskusi pod tímto článkem. Představení změn najdete také zde.

reklama
reklama
reklama
komerční sdělení
reklama

Sponzorované odkazy

reklama