reklama
film
Esej: K čemu mě stvořili? Jak jsem přijala svou Barbie identitu (i všechny ostatní)
Linda Bartošová
Komentář: Když Britové uvažují o Mnichovu a Češi se u toho bolestínsky rozčilují
Petr Fischer
Komentář: Sebechvála nesmrdí. V umění uspěje, kdo se dokáže prodat. Nám to nejde
Petr Fischer
Komentář: Rok covidu, rok Netflixu. Orgie filmové svobody svazuje přísný zákon závislosti
Petr Fischer
Komentář: A Oscara za nejlepší film získává… soudruh Si Ťin-pching
Petr Vizina
Glosa: Vyčítali mu, že si zadal. Menzelovi ale byla příkrost cizí, zapáchala mu sprostotou
Petr Vizina
Komentář: Rozdělená a znovu nalezená trojčata: Může výchova přemoct geny?
Irena Hejdová
1:42
Komentář: Jak se zrodil Tomio? Hayato a Osamu to vědí (ale nepovědí)
Irena Hejdová
0:33
Komentář: Kamil Fila: Liam Neeson je obětí čtení pouhých titulků
Kamil Fila
Komentář: "Bez hranice bychom byli ničím." Železná opona v nás zůstává i po 30 letech
Luděk Navara
Komentář: Režisér Juraj Herz: Spalovač vlastního talentu
Kamil Fila
Komentář: Nalezené vzkazy z rudého pekla. Co nám může prozradit film o procesu se Slánským?
Luděk Navara
Komentář: Hitler už je tady zas a Berlíňané mu mávají. Film, ze kterého mrazí
Karel Hvížďala
Komentář: Osm filmových omylů Václava Klause
Pavel Strnad
Komentář: Paničtí experti raftují Českem
Irena Hejdová
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama