reklama
média
Komentář: Zpravodajství v USA čelí brutálnímu tlaku, lidé už konzumují zprávy i zábavu jinak
ČTK
Komentář: Zbraní proti dezinformacím jsou informace. Kvalitní, nezblblá média, neziskovky a my
Martin Fendrych
Komentář: Nejlepším lékem na dezinformace je posílení České televize a Českého rozhlasu
David Klimeš
1:59
Komentář: Je vypnutí proruských webů cenzura? Ne, když podporují útočnou válku a vraha
Martin Fendrych
Redakční blog: Yes, we can. Rok od počátku pandemie narážíme do zdi, vztek si ale nechme na jindy
Josef Pazderka
Komentář: Rok 2020 byl rokem selhání. A politici v tom nezůstali osamoceni
David Klimeš
Za podpory:
Polský institut Praha
Obrazem: Den, kdy papež unikl smrti. Jana Pavla II. zasáhly čtyři rány, atentátníkovi odpustil
Dan Poláček
+ 1 další
Prohlédnout si
39 fotografií
Glosa: Koronavirus aneb Don't panic!
Josef Pazderka
Komentář: Mediální ticho po chemickém útoku je přesně ten důvod, proč lidé tíhnou k fake news
Matěj Schneider
Komentář: Trable s důvěrou. Několik poznámek k výzkumu Digital News Report
Václav Štětka
Komentář: Anketa o trolling roku zná vítěze: Komunista Filip chce volit novináře
Jan Lipold
Rozhovor: Ivo Mathé: Zemanovi nejde jen o pomstu České televizi. Chce rozvrátit právní systém
Jiří Leschtina
Komentář: Média prý lžou. Tak proč se je politici bojí žalovat?
Jan Moláček
Komentář: Zeman nesnáší novináře. Je to úmorné, zábavné a nebezpečné
Jan Lipold
Komentář: Okamurova konference není soukromý večírek, odkud se vyhazují paparazzi. Platíme ji všichni
Jan Lipold
Prohlédnout si
30 fotografií
Komentář: Státní média? Politici mohou být daleko za realitou, jako kdysi Goebbels
Jaroslav Šonka
Komentář: Média zpohodlněla a podcenila autentický strach. Při uprchlické krizi opakovala chyby
Jan Moláček
Komentář: Média prý o islámském terorismu korektně mlčí. Ve skutečnosti je to přesně naopak
Jan Moláček
Komentář: Trumpovy Spojené státy likvidují svět, který samy vytvořily, píší Financial Times
ČTK / Financial Times
Komentář: O radosti z trestání establishmentu
Karel Hvížďala
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama